lørdag 30. januar 2010

Nye sko- for en slikk og ingen ting.

JIPPI!
Jeg har fått nye sko.
selvom jeg er praktisk talt blakk og selvfølgelig ikke trenger nye sko
var dette bare UMULIG å gå forbi.
Nå bor de hos meg.
På lagerutsalget på Midttun har de nå Ninasko til 90 % avslag...
Selvom jeg har fire par Ninasko fra før så ble det jammen meg ett par til...
Dersom du liker sko er det verdt en tur dit.
De som jeg viser her på bildet finnes også i hvit.
Hvis noen av dere har bryllupsklokker i tiden framover
så foreslår jeg herved disse på fotelankene;)
nedsatt fra 1200.- til 120 .-
Snakk om kupp;)



2 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Wow, det var litt av et kupp!
Stilige sko var det også.
Heldige deg!
Ha en super kveld
Klem Tove

NestenPerfekt sa...

Det var jammen lekre sko!!!
Gode å gå med???
Hvordan går det med hælen?
Nyt resten av søndagen og lykke til med Quiz i morgen :-)
JillPastill