mandag 4. januar 2010

Hytte på fjellet

Snøen ligger fortsatt tungt her i Bergen.
I dag har jeg vært i bursdagsselskap til min lille prinsesseniese Olivia ,
som ble seks glitrende år i dag.
Kan tro det var stas,
Hun er i likhet med andre seksårige jenter dronningen av dårlig smak,
Jo mer glitrete og glorete jo bedre...
hun fikk tyllskjørt med blomster og tilhørende lilla ballettdrakt fra meg
og det falt i riktig god jord...
Med all denne snøen som driver å ligger seg overalt tenker jeg at det hadde vært skikkelig hyggelig å være på imaginary-hytten min ;)
Den ligger på Hardanger vidden slik at det er et naturlig stoppested når jeg kjører bil
fra Bergen til Oslo...
Det er akkurat passe langt borte , men likevel så nært at den kan brukes ofte...



Jeg kunne drømt nydelige drømmer i denne deilige sengen,
og med det "nesten-ikke-superfine-taket,
tror jeg at jeg kunne ligget der i lang tid i våken tilstand også ;)
Gjerne sammen med herr Kjekkekjekk.

Etterhvert kunne jeg tuslet ut på badet,
Dusjet en deilig varm dusj , dillet og dallet og lagt fransk manikyr ,Tent ett duftlys eller to og hørt den fine cden til Minnie Driver i bakgrunnen...

-og la meg for all del ikke å glemme pedikyren;)

Etterpå kunne jeg Spist verdens beste og roligste frokost på kjøkkenet ,
som her på bildet er litt tomt ,
men forestill deg urter på benken, løk og tomater i en skål,
nybakt brød med Brie og kakao i koppen...



Kanskje du kunne kommet innom en tur ??

Vin på dunken... Fyr i Peisen...


3 kommentarer:

Lotta sa...

Olala...Underbart innlegg....Herlig!

Fargerike Dagny sa...

Å, for en nydelig hytte!! Var på xxl FØRSTE dag av salget og de var helt skrapet, det var virkelig ingenting der!

Ingunn sa...

Den den imaginary- hytten din var bare magisk..Ja, absolutt en plass en kunne ha kost seg masse.. Tror det er flere som kunne tenke seg å komme på besøk dit ja:)
Herlig innlegg.
Vennlig hilsen Ingunn