søndag 10. januar 2010

Trenger mer plass på kjøkken...

Eller, mer plass er veil ikke helt riktige ord,
Det er vel heller trenger mer SKAPPLASS.
Faktisk.
Hmm.
Jeg har en hylle , som er veldig søt som henger over ett "bakkebord"
Bakkebordet er superfint , men ikke serlig praktisk.
Jeg trenger noe som jeg kan ha kopper og kar i , slike som ikke er det vanlige hverdag, og ikke det finere, men midt imellom.
feks krukker, isskåler,lysestaker osv...
Og etterhvert som shoppeguri kjøper , så blir det liksom bare mer....
Tingen er ;
Jeg vil ikke ha ett stort monster.
Jeg vil ha iallfall deler av den i glassdører,
slik at man kan se herlighetene.
jeg kunne kanskej også tenkt meg en sjenk, men heller ikke den må være så bred...
Hmm. ikke så enkel, for jeg vil jo at den skal passe inn i kjøkkenet , som er ståt fra Ikea,
Jeg vurderer å kjøpe to Veggskap, med vitrinedører og sette de på sokkel...
Noen som har erfaring ?
Tips mottas med takk ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann!
Vi har brukt veggskap på gulvet med sokkel. D ble veldig bra , og ikke minst kjempefint!

Mona :D