søndag 3. januar 2010

snart hverdag igjen..



Nå kan snøen godt forsvinne fra Bergen...

Det har vært kjempefint med hvit jul, ,men nå er det liksom bare stress,
ISKALD bil som må skrapes, hosting og harking og frysing,
Jeg synes fortsatt det er superfint å se ut vinduet, men det er ikke like kos når jeg ikke er inne.
Har såvidt begynnt å rydde sammen julen, og da blir det så deilig å åpent her .
all julen har jo s¨tått i tillegg til de andre tingene;)



Har lyst på en salgsrunde og kjøpe litt fint til halv pris.
Var innom RIVMAI, men der var ikke så mye salg og skulle visst heller ikke være det...


Jeg er nok litt treg for de julekulene jeg kunne tenkt meg ( de med hus inni ) var utsolgt for leenge siden...

Min søte bloggevenninne BETTE
har funnet både det ene og det andre kuppet, heldiggrisen ;)
eller flinkis, er vel ,mer riktig.
synes boksen hun viser ( trommeboksen er kjempefin;)

Jeg har , som en ekstra julebonus klart å pådra meg en festlig forkjølelse.

Supert...

- Her er det med andre ord ullpledd, varm te,

Maren på jobb sine supergode tyske skiver ( igjen fra jul)
Og Jason Stackhouse/ True BloodSurf the channel...

Tilsvarende til Freetv, så da kan man svitsje mellom de..

(gamle , men fine bilder her i dag ;) )

3 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Enig med deg mht snøen. Nok er nok!
God bedring til deg!
Håper forkjølelsen går fort over.
Klem Tove

Bette sa...

Hehe;o)
Ja,jeg var heldig med salget i år!
First Floor på Nesttun skal legges ned,så på tirsdag begynner opphørsalget der! Jeg skal iallefall innom,MASSE fint der!

Kos deg under pleddet, og god bedring!!!
Klem fra meg♥

Fargerike Dagny sa...

Salget har vært supert, har fått meg noen bargains!! :D

Hvordan fungerer de tv-greiene? Hvor fort kommer episodene ut??