fredag 2. januar 2009

Victorias Secret Fashion Show

Dette er et must for meg og jeg har gledet meg til det i flere måneder.
I kveld på tv 3 sendes Victorias secret fashion show.
Det er rett og slett de mest spektakulære showene i verden,
her spares det ikke på noen ting.
Det er råbra musikk,
nydelig undertøy
og ikke minst xantall vidunderlig vakre vinger.
skulle gjerne hatt fingrene i ett par av de , for å se hvordan de er laget.
de er florlette ( iallfall en del av de) og beveger seg fantastisk.
vingene altså,
Modellene og , hehe
God fornøyelse.

3 kommentarer:

Gamlå sa...

Takker for tipset har sett at de har reklamert for dette. Tror også Gubben har øyene med seg på dette innslaget. leeeeeeeeer

God helg

klem fra Gamlå

hvitstil.com/Christine sa...

Nå har jeg sett showet. Fantastisk!!! Så kult å se når Usher synger mellom alle de kanllfine jentene. Tenk å se sånn ut.

Jeg mener å huske at Heidi Klum sa at de vingene var kjempetunge. Minst 10 kg, og at det var vanskelig å gå med de!

I alle fall_ Godt nyttår!

Klen

Anonym sa...

Huff, jeg blingset litt da jeg leste, og leste x-antall vidunderlig vakre KVINNER.
Og da kan jeg love at teksten som fulgte virkelig fikk meg til å sperre øynene opp!!!