torsdag 25. september 2008

Hemmelig venn gave :-)

Se hva jeg har fått da :::)))
jeg framskyndet kjøp av nytt kamera fordi jeg fikk pakkelapp i posten i dag, og jeg vissste jo at dette må jeg jo dokumentere...

jeg må bare innrømme jeg har lett på sikkert femti blogger i dag for å se om jeg kan finne ett hint eller lik lykt eller hvasom helst...
men neida...

Jeg må bare krype til korset og si at jeg aner desverre ikke hvem det er som er

min hemmelige venn...



Jeg har fått sisøte ting, skjønn skjønn lykt som skal lyse nå i høst mørket...
passer egetlig ganske godt innpå soverommet mitt på nattbordet som skulle vært malt hvitt i to tre års tid nå...
jaja. T-T-T.
fint glassmed stearinlys i mocca farge.
deilig sjokolade.
skjønnt kort med skjønneisbjørner.
De er sååååå fine.
tror nok du har tent på meg når du kjøpte dette.
og duken da...
kjempefin, ser gammel ut ,men ikke slitt eller noe.
ser faktisk ut som om den er heklet på ordentlig.
jeg er imponert og lykkelig.
Tusen takk.
Klem hele veien til Meldal

2 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Hei :) flott blogg. Oppskriften til Biscottiene er i innlegget mitt. Du trykker på linken i teksten."Biscotti med safran og kardemomme " og der skal den ligge :)

R.A.

Anka sa...

Oi... så spennende. et lite mysterium. Lykke til.