tirsdag 9. desember 2008

Hemmelig Venn:-)

I dag har jeg endelig fått hentet gaven min fra Min hemmelige venn.
den har ligget påposten i flere dager,
for posten stenger jo nesten før man er ferdig på jobb,
Skjønner forsåvidt det for de som jobber på posten ,
vil jo sikkert også være ferdig på jobb, hehe
men oh glede og lykke.
Jeg må bareinnrømme at jeg ikke aner hvem min
snille giver er...
frimerket var ikke engang poststemplet så det var ikke noe lett å snike til seg gratis opplysninger heller...
men inni pakken... oj oj. MASSE fint
både kjøpt og hjemmelaget og nydelig.

En Nydelig telyslykt tilå henge. tror den får henge i gangen ved speilet ,
eller kanskje i syroms vinduet mitt,
muligens også stuevinduet...
hmm..
Videre var det en herlig hjemmestrikket klut, jippi ( jeg kan IKKE strikke )
en kjempefin tovet veske i riktig jule-stil

fin fin "tøy-pose-kurv", slike har jeg flere av ,
og de er superpraktisk til alt fra nøtter til nøkler
denne hadde et sjønnt julebroderi på.
og ikke nok med det kjære dere.
Jeg fikk tilogmed et søtt lite fat ( bladfasong ) og telys.
oh , glitter og stas.


Jeg må si jeg er overveldet og kjempefornøyd.
Tusen takk til deg , hvem du nå er.

Ha en kjempefin uke-slutt.
Jeg stikker en tur til LONDON.



2 kommentarer:

Jill sa...

KOs deg MASSE i London!!!
Det er IKKE meg som er din hemmelige venn, men jeg tror du har fått en vinflaskepose...
Har sett sånne rundt om på nettet, tovet vinpose har visst vært i skuddet denne høsten ;-)

Anna Lisa sa...

Det var masse fint ja:)
Kos deg i LONDON :)
Klem