torsdag 28. mai 2009

lenge borte... masse skjedd...

Det har faktisk så å si gått en måned ,uten blogging her hos meg...
hp har vært utrolig treig med å sende meg ny maskin men nå er den iallfall i hus,
jippi
men; det skal dere vite;
man får gjort utrolig mye mer, annet, når man ikke kan blogge...
hehe
vaske bad ( hele) rydde... lage dekankapper til universitetet.
Dette lilla stoffet under her ble kjole i rekord fart.
Da det plutselig viste seg at Frøken Nydelig fikk fri fra jobb og kunne gå på fest,
kastet jeg meg rund og jobbet MYE.

Jeg ble spurt om og lage kjole, og tema var som dere sikkert vet, Toga.
For at Janne ,som jo er skuespiller skulle slippe å gå i kostyme, fant vi ut at romerinspirert kjole var MYE bedre.
I det gamle antikken var faktisk klærne i sterke farger,
det er en misforståelse, at de bare hadde hvitt.-hvitt hvitt,,,
og iogmed at der sikkert var 150 hvite kjoler,var vi litt utradisjonell;)


-Og om jeg skal si det selv;
De fortjente hverandre,
Den nydelige Janne og den vakre kjolen.


Ha en flott kveld...
Jeg skal forberede selvangivelse jobben jeg skal gjøre i morgen...

(har redigert og rettet alle mine en million stavefeil, som kommer når jeg skynter meg,,, hehe..)

2 kommentarer:

Bette sa...

Nyyyyyyyyyyydelig kjole!!!!! Har du sydd den???? Lå faktisk merke til den i Se og hør!!! Så flink du er:o)
Jeg skal være forlover 15.august,og har ikke kjole......hvor mye tar du for å sy en?

Klem fra Bette!

Christinas låvebutikk sa...

Herreligheten, har du laget den kjolen? Den var RÅ lekker!
Ha ei fin pinse!!!
Christina