onsdag 17. juni 2009

Kjedelig...


synes bildene blir veldig kornete jeg hvis jeg lager de større... hmm
tenkte jeg skulle prøve å lage tre kolonner på bloggen...
kommer sikkert til å rote litt men hadde vært kjempefint å få det til..
I dag er det andre dagen det var meldt regn , men er sol her i Bergen..
jippi, håper det holder seg sånn
En venninne av meg har 40 års dag i dag,med kjempefest, tapas og champagne..
men jeg; -lille meg-
har fått meg et ganske så vondt gnagsår som jeg prøver å unngå kjempebetennelse i , så jeg har føttene i vann med grønnsåpe og har ingen planer om å ta på meg sko..
Kjedelig...


Oppdatering; har fått til å lage bloggen breder , men ikke tre kolonner... merkelig, tror jeg fulgte oppskriften til denne damen ; http://moseplassen.com/, men men , får prøve litt mer senere. ser iallfall at det med bilder ved siden av hverandre ordnet seg da jeg fikk bredere blogg , jippi.

tusen takk for svar fra moseplassen , men får ennå ikke til det med stort bilde iuten korner;)( men prøver igjen...

1 kommentar:

anne - moseplassen sa...

ja, bildet ditt er kornete, det er fordi du ikke har endret størrelsen på selve bildet, kun skalert opp. gå inn på rediger-html fana, bytt ut der det står 400 med et tall som er større (ikke hvilketsomhelst tall, men ett av de fastsatte, se bloggposten min om å gjøre bilder større, der finner du mange tall. Uff sitter på fremmed data nå så jeg orker ikke lenke inn akkurat posten, men du finner den nok.

det med tre kolonner får jeg ikke sett på nå, som sagt, fremmed datamaskin som jeg ikke orker å bruke lenge på grunn av støy, men om du har en par dagers tolomidghet så lover jeg deg at vi skal fikse det sammen :)