lørdag 1. august 2009

Superdeilig Campingvogn



En av mine yndlingsbloggere, menlig
Happy Loves Rosie
har kjøpt seg hage-campingvogn,
Gammel nydelig klassiker som man bare må elske
Klikk på bilde og sjekk den ut.
Har forresten bestemt meg for å ha en innleggsoppsummering på engelsk heretter,
har fått vite at ganske mange av mine besøkende ikke er norske så derfor;)
ENGLISH;
One of my favourite bloggers
Happy Loves Rosie
got herself an amazing Garden caravan.
Just gotta love it,
click on the pic and go see yourself.
Have a superb Saturday.

2 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

sååå stilig vogn da !!

Har tenkt på det med engelsk jeg å men problemet er at jeg er så himla dårlig i det !! :/

Fortsatt flott helg til deg!

Klem Hilde :o)

Anonym sa...

så fin vogn! Jeg har en drøm om å få kjøpe meg en billigvogn og pusse den opp.. med blir med drømmen en stund til!