søndag 27. september 2009

Fant du noe på loppis ?

Bildet er fra en svensk blogg som jeg desverre ikke husker navnet på;(
Synes alle blondene oppi den gamle settekassen var helt nydelig.
Ble ingen loppiskupp på meg i går,
var på Lyshovden og Skjold i to tiden,
men fant ikke noe som var verdt å kjøpe,
Kanskje jeg var litt sent ute?
Kjøpte noen av dere andre noe fint i går ?
Kanskje det blir en tur til Åsane på meg i dag,
men foreløpig har jeg holdt meg inne med en kopp Kakao;)
Nå er det gjemsel med Olivia på programmet...

5 kommentarer:

Lill sa...

Heihei.nei uff,var dårlig utvalg på bruktmessa her:(Var skikkelig skuffa!jaja,satser på å få me meg iallfall 1 loppis og diverse fretex butikker i bergen i oktober:)klem

Unknown sa...

Nydelig bilde!

Kos deg på søndagen:)
Klem Linda

Nostalgia sa...

Heisann ! var på Lyshovden og Skjold idag og kom tomhendt ut,,.. var på Åsanehallen igår og idag og det ble bra fangst ; blogget om det igår og kommer nok et innlegg idag også. Loppisen i Åsane er stooor og med stort utvalg :-)

Ønsker deg en fiiin søndag !
Klem ,Nostalgia

Anonym sa...

Eneste loppis jeg fant var et dårlig garasje/låve-loppis.. Ble så skuffa da jeg kome dit, for det var ingenting som fristet der. Får håpe det blir noe bedre loppis neste helg, har veldig lyst på noen gamle tekstiler og blonder og lysestaker jeg kan spraylakkere!

Ha en god søndag!
Klem

Magdalena sa...

nydelig bilde...
var i åsane , jeg da...

klem og skjønn ny uke...