onsdag 9. juni 2010

Vente innnlegg ;)

Vet dere hva ?
Om litt over en uke er min siste dag før ferien ;)
JIPPI
gleder meg kjempemasse, skal bli deilig med fri og late dager...
Da blir det nok litt mer sving på bloggingen og tenker jeg ;)
Før det skjer skal jeg på Sommeravslutning til sjefen min som har ett nydelig sommersted på Os utenfor Bergen.
Vi pleier å være der hvert år,
Da er det reker, vin , krokett og bading, Jepp bading ;)
ca 14 grader i sjøen nå så det blir nok en høylytt fornøyelse...
I månedens utfording på NIB var det så supermange fine bilder.
Gleder meg til å se hvem vi kan stemme på .
Jeg tror jeg har en favoritt,
husker ikke hvem sitt bilde det var men det var en utstoppet mink på det;)
Anyone ?

3 kommentarer:

Skjæret vårt sa...

Late dager er noe av det beste som finnes=) Gull verdt å vente på;O)

Kos deg masse i vntinga da:O)
Ønsker deg en flott dag:O)

Monica sa...

Hei på deg.
Kos deg masse. Den som venter på noe godt..., venter ikke forgjeves.
Ha en strålende kveld.

salige lavendel sa...

Deilig med ferie, og det hørtes ut som en hyggelig avslutning! Min svigermor bader faktisk i sjøen hele vinteren igjennom, så for noen er 14 grader rene sydenvarme... =)