søndag 18. juli 2010

Hotell skuffelser

Stockholm var vidunderlig ;)
Nok en gang.
Noe som desverre ikke var vidunderlig var Hotellrommet.
Rommet var visstnok et Superior rom,
men det må være det minste og muligens mest slitne av dem.
Jeg gikk i resepsjonen og spurte om det stemte og joda, det var slik at de la ut bilder av de fineste rommene på nettet , selvom det kanskje ikke helt stemte overens med de fleste rommene.
Dette er man jo egentlig klar over men at det var så stor forskjell hadde jeg ikke trodd.
xxx
På superior dobbelrom på firestjerner hadde jeg foreksempel ventet meg ;
-To stk stoler,
slik at begge personene på dobbelrommet kan sitte ned uten å sitte i sengen.
-En minibar
-Ett strykejern
-Glass på badet slik at man kan skyllemunnen eller drikke vann ced tannpuss.
-mer enn En krok på badet slik at man kan henge opp håndlkle eller klær.
det var ingen hyller til å legge fra seg toalettsaker eller noe.
Alt måtte stå på en liten vask.
xxx
Mulig jeg er kravstor , men jeg har reist ganske mye, både i jobb og privat, og dette var skuff.
xxx
Da det i tillegg viste seg ,når jeg trakk for gardinen om morgenen at det sto en kjekkas av en arbeidskar utenfor vinduet på den bittelille verandaen
og monterte stillas var liksom begeret fullt.
Etter en del diskusjon ( feks at det ikke var noen ledige rom , vaskebetjening hadde gått for dagen osv.. ) fikk vi nytt rom , mye bedre og større.
Faktisk den typen rom jeg hadde ventet fra starten.
Jeg vil på ingen måte anbefale dette hotellet til dere.
jeg ville tusen ganger heller gått rett over gaten og Bodd på Hotell Stureplan ,
der jeg bodde for to mnd siden.
Hotellet er renere, penere og mye bedre rett og slett.
Frokosten kjempegod på rene bord, istedenfor smuler osv på BWck.
Desverre var Stureplan fullt da jeg bestilte så derfor ble det Bw Kung Carl denne gangen, Uheldigvis.
xxx
Over til noe annet ;
ARBEIDSROMMET MITT.
Det er tømt og i dag skal jeg legge nytt gulv.
Skal også ta bort klippebordet på 1.20 x 2 m+ klaff,
(Mulig jeg selger det)
Inn skal Billy Hyller fra Ikea ;)
Bilder kommer etterhvert.

Ha en deilig dag ;)

2 kommentarer:

liven sa...

Uff så kjedelig da...man vil bo godt når man er på tur!!!
Men en mann på balkongen...var det så gale da?? fniiis......
Lykke til med oppussingen Linn...her har jeg tenkt meg i hagen så lenger det holder opplett!!

ha en fin søndag :o)

mimmi-leone sa...

Kjekt med en mann på balkongen :-)))
Tror jeg hadde blitt sjokkert om jeg hadde trukket fra gardinene om morgenen, og oppdaget en mann der!

Bedre lykke med neste hotell du/dere bor på!

Mvh Mimmi-Leone