søndag 1. august 2010

Billed kavalkade syrom ;)

Syrommet mitt er et arbeidsrom.
Siden jeg har hundre millioner diverse ting må jeg ha bokser og skap og ting over alt ;)
Jeg har fjernet det stor klippebordet mitt og skal selge det,
mest av alt ble det brukt til å oppbevare ting Oppå.
Nå har jeg benkeskap og benk under vinduet og ett lite bord til maskinen, da er det større plass til å jobbe med bysten og til strykebordet ;)
Uansett har jeg spisebord i Stuen på tre meter, og dessuten klipper jeg som oftest på jobb ;)
Mye enklere å rengjøre der ;)

Deilig med større plass og ryddighet i sakene ;)
-Og hehe, ja Nye billy Hyller til Mine en drilliard fagbøker ;)

4 kommentarer:

Sologbolig sa...

Så deilig med syrom. Og her var det orden i sysakene ja. Ha fine augustdagar. Klem.

Anonym sa...

Herlig syrom og så ryddig,der tenker jeg du koser deg. Det er så rotete på mitt.;) Må vel ta en opprydding snart. :)Klem.

Karma sa...

Så herlig med eget syrom-det er jo rene drømmen:) Så koselig at du tittet innom hos meg foresten:)

Klem

lene sa...

Drømmer om et sånt syrom, fint og ryddig syrom du har<3