onsdag 2. februar 2011

Nytt Hytteblad ?

(Bilde ; Google, husker ikke hva eller hvor... , Men uansett ; superNICE: )


Noen som har kjøpt det nye hyttebladet ?
Fint ?
Leste forresten på en reklame ett eller annet sted
at Narvesen ??
hadde tilbud på interiørblader.
var det kanskje nr to for halv pris ?
xxx

Jeg tar i det nye bladet hver dag på vei til jobb.
har hatt såååååå lyst å snappe det med meg, introduksjonspris og greier...
MEN ;
jeg skal holde ut til fredag,
slik at jeg kan kjøpe det med meg til Hyttehelg på Voss.
Håper inderlig at det ikke regner hele helgen for hyttevegg i solen,
og kanskje bittelitt langrenn hadde vært digg.
xxx

Og om ikke det lar seg gjøre så er absolutt spill, vin og ost en grei deal det og.
så kan man jo kanskje ta en liten svipp bort på Fleisher ,
og duppe litt i bassengkanten ;)

2 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Høres ut som som du går en fin helg i møte.. om det blir i solveggen eller plaskregnet ;)

Har ikke lest det nye Hyttebladet.. men 2 for 1 på narvesen skal jeg definitivt sjekke ut..

Tuddeli-du
*Kjersti*

Linecas have sa...

Ja det der var et lekkert soverom, ikke mye minimalistisk der. Herlig!
Hyttetur høres herlig ut. Lenge siden vi har vært på det her og.
2 for 1 på Narvesen høres glimrende ut. Lektyren til helga er fikset her i huset også da. :)

Klem!
Line-Cathrin