lørdag 10. desember 2011

Kombikveld.

I dag er det full tavle på meg.
Iallfall i kveld.
Jeg skal se


La Cage Aux Folles

for 6 gang eller noe sånn...
Hvis du bor i Bergensområde og ikke har sett den ,
bør du virkelig gjøre det.

Dette er ikke bare sånn. -ååå du burde se den bla bla.
Nei dette er uten tvil en av de gøyeste forestillingene jeg noensinne har sett.
Den går til nyttårsaften og da er det ugjenkallelig slutt,
Det er DNS sin mest sette forestilling noensinne,
og mange jeg kjenner har sett den flere ganger...

Ikke ubegrunnet.

I kveld skal jeg sammen med mine to nydelige kusiner Maria og Iselin.
De har spandert sine 15 beste venninner på Teateret.
Rett og slett fordi de er utrolig greie, og mener det er viktig å oppleve ting sammen.
Ærevære dem.

Etterpå skal hele følget ut å spise.
utenom meg da...

Jeg skal nemlig på årets
julebord.
Blandt annet med de lekre danserne du ser i videoen over ;)
Verdens skjønneste og flinkeste dansere.

Før det skal jeg bare ligge på sofaen og lese blad, drikke kakao,
muligens lakke en negl eller to osv...

LOVELY!

Jeg håper akkurat denne Lørdagen blir den beste i året hittil for deg!

Smask og dask.

Ingen kommentarer: