lørdag 25. februar 2012

Lørdagssysler

Ingen jobbing ,
ingen planer,
bare akkuat det jeg selv vil.
-Har sittet å surfet rundt på blogger og nettsider i tre timer nå ;)
Tror jeg skal ta meg en tur ut, kanskje en tur innom Fretex eller noe.

Har lyst på slike gamle knagger som henger NED under hyller.
Tror jeg må sjekke jernvarehandelen for de er ikke så gamle,
at de ikke finnes lengre liksom...
Noen som vet hva jeg mener ?
Noen tips å komme med ?

Forresten så var ukens store høydare at jeg vant en sydentur på radioen.
JIPPI
P5 har besserwisser konkuranse, jeg svarte på 5 spm i løpet av ett minutt
og vips,
Gavekort fra Apollo på 5000 smacaronies.
LOVELY.
Trod jeg må vente til høsten med å bruke den dog...
Er travelt på jobb med store oppsetninger.
Fanny og Alexander og Snødronningen.

Ha en strålende lørdag da.
Det skal jeg.

4 kommentarer:

Den Grønne Baljen sa...

grattis med en flott gevinst ..det er jo virkelig moro da..

Det skapet du viser er bare råfint...me like..

Ønsker deg en fin helg

Kerstin

Kremfaret sa...

ååå, heldige deg som vant sydentur :D Grattis! Gøy med konkurranser, spesielt når man vinner (ikke at jeg gjør det da :p) Kos deg med en fri-lørdag, det skal i hvert fall jeg :-)

mirjamsdrøm sa...

Heisann :)
Så gøy å vinne sydentur!
Så fin blogg du har!
Masse fint å se her :)
La meg til som følger.
Ønsker deg en flott lørdag videre!
Klem fra Mirjam

Anonym sa...

Gratulerer med sydentur:) sånne kroker finnes på claes ohlsen om jeg har forstått deg riktig. De er sorte med to kroker og kan festes oppunder hyllen:) billig er de og Evt så kan du jo spraye de om det ikke er rette fargen:)


Mvh Lene S-Rott