mandag 27. august 2012

Er det høsten som står for døren ?


Da er vi inne i den siste uken av sommermånedene i 2012.
Herreminhatt så fort det går...

Men jeg må innrømme;
Jeg liker høsten jeg.
Jeg liker de supervakre fargene og  øsende regnvær og lyn og torden 
( Alt med måte selvfølgelig )


Jeg liker stearinlys inne,
 og fyr på peisen for de som er så heldige å ha peis...

Siden jeg trossalt bor i leilighet uten pipe så blir det overload med stearinlys hos meg...


Deilige pless,
Te , kakao, kosekvelder med magasiner med gode oppskrifter ,
og påfølgende middager med venner og familie.


Hytteturer, skogsturer , sopp og lyng.
Hjort, rødvin og tyttebærgele...

Loppiser, gjenbruk og forberedelser til jul.

Multer, sjøstøvler og restaurantbesøk.
Voss , Hamlagrø  og andre steder vakre Hordaland byr på.



Nedtoning av interiøret .
Mindre "frsike farger " ,
 mer puter pledd og kose detaljer.
Kurv , sink , tre  og glass.

Gleder du deg ?


2 kommentarer:

by Siv sa...

Hmmm liker sommer best, men høsten er ikke så ille :)
Te, strikketøy og uvær ute er koselig :)

Ha en strålende kveld
*Siv*

Fru Andersen sa...

Jeg ser frem mot høsten og alt det du beskriver her:-)

Ønsker deg en fin-fin kveld videre!