søndag 7. oktober 2012

Frokost under pleddet.




I går var en laaang superfin dag!

Vi hadde premier på det superfine nyskrevne barnestykket Snødronningen .
( jublende kritikker i aviser i dag ) 
jeg jobbet fra kl 08.00 med å forberede stykket til premieredagen. 
Videre kl 15.00 var det å se premieren,
 og etterpå skåle for oss selv mens vi klappet og ble fortalt fine ord.
-Jammen har jeg en deilig jobb!

Etterhvert bar det til deilig middag på Stragiotti med påfølgende fest på biblioteket...
Klokken 01.00 følte jeg at jeg hadde festet i maaaaange dager,
 og hoppet i en taxi før køene begynte å forme seg...

Noe som betyr ; 
-brillefin form i dag. 
Frokost på sofa og  kakao i koppen.
tv på BBC lifestyle.
Blir nesten ikke bedre enn dette.

( bildet er fra Interiors Bazar/ emagazine publ. ) 

Ha en vidunderlig søndag...


PS ; Vinn forresten Gavekort i innlegget under... ) 

1 kommentar:

sa...

Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss
kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette ♥