lørdag 10. november 2012

Lørdagskos.






lørdagen har vært brukt til 
avslapping , lesing, klipping, liming og kakaodrikking.


I løpet av året som har gått har jeg gått igjennom alle juleblader og desember utgaver 
og rivd ut det som var verdt å spare på.
Dette har jeg så limt inn i en bok som jeg har kalt Desember.
Der finnes oppskrifter på både mat, drikke og ting man må lage.
der finnes flotte naturbilder og innendørs kos.
hytteliv, byliv og reiseliv.
 tips om julemarkeder, vintips og ellers andre juleting.

Klapp klapp. jeg har ENDELIG gjordt det !


Innimellom har jeg hørt på forsiktig-i-starten -julemusikk.
Altså ikke helt sånn typisk jul ;) 



Hvis du forresten vil sende barna dine svar fra nissens kontor kan du laste ned brevpapir her ;) 
Nicy smicy ;) 


http://designeditor.typepad.com/design_editor/2011/11/free-download-santas-stationery.html


ha en deilig helg da ;) 

Ingen kommentarer: