søndag 4. august 2013

Bilde fra Pinterest


Desverre husker jeg ikke hvor dette bilde kommer fra...
Vet bare at jeg har lagret det fra pinterest , men ikke skrevet kilde...
Desverre .
Om du kjenner det igjen linker jeg gjerne til det...


Det har en voldsom sommerfeeling i seg synes jeg.
Sommerferien min går mot slutten.
Den har til nå vart i fem uker og har vært tilbrakt i 
Åna Sira, 
København og 
Ciudad Quesada.

Deilige steder alle tre.
Jeg har en uke igjen og det skal brukes i den fineste av alle byer ; 
Bergen.

Det er så innstendig deilig å ligge i sin egen seng. 
luffe rundt i joggebukse og gjøre akkurat det man vil.
Jeg skal jobbe litt innimellom på ett par forskjellige prosjekter, 
men skal altså røve å slappe av og før jeg begynner igjen på jobb. rett på overtid ;) 

Har du ferie fortsatt ? 
Hvor har du vært ? 

Ingen kommentarer: