søndag 5. april 2009

deilig søndag

I dag skal jeg bare ikke gjøre noe,
kanskje bortsett fra å endelig gjøre ferdig en tallerken hylle som har ligget
halvmalt på terassen i flere uker nå... ;(
det er ikke det at jeg ikke har ting å ta meg til , men jeg har bare rett og slett ikke veldig lyst, sånn er det med den saken...
tilogmed middagen er ferdig fra før .
( stekte i uken opp kjøttkaker til 3 middager ,
så da er det bare til å varme de opp igjen i sausen, som kommer fra vår venn toro.)
-skal muligens rydde litt innimellom,
Leste en gang et super rydde tips som jeg prøver å følge,
Når man snakker i mobilen kan mag gå og små rydde samtidig...
da blir det ryddig uten at man merker det engang...
ikke alltid like lett å gjennomføre , men...

1 kommentar:

Rikke sa...

Hei hei og takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
Hvis du ser på litt eldre innlegg på bloggen min vil du se en kremhvit kommode med grå skuffer - nå er den helt hvit og synes de blå skuffene var søtere:)
Ha en fin søndag videre!!