tirsdag 7. april 2009

Jippi, sofalykke

Min ene ektorp ( som jeg har hatt i fem år )
har blitt knekket i det ene armlenet.
Jeg sendte inn klage til IKEA ,
garantien er jo ti år og
kjøpte jo som noen av dere vet ny da Ikea Åsane var 25 år,
I dag ringte de til meg
og sa at det var en produksjonsfeil eller reklamasjon eller noe sånn,
og at jeg får en tilgodelapp, eller nye sofa...
siden jeg tross alt ikke trenger 3 ektorper i stuen,
så blir det penger tilgode på IKEA,
skal tro om de ikke veksler seg inn i ny seng i løpet av våren eller sommeren...
De henter den gamle i morgen, ;)



2 kommentarer:

Frk. T sa...

Åå, heldiggrisen - gavekort tilsvarende prisen på en ektorpsofa hørtes herlig ut..
Gratulerer!!!:D

Ha en fin dag videre,

Klem Frk T

Christine Louise sa...

Grattis :) Så deilig med ekstra penger :) Alltid noe å finne på ikea ja :)

Klem