tirsdag 24. november 2009

kakebakedag.

I dag har jeg jobbet tolv timer ,
Jeg har laget skuldre til Shere Khan i jungelboken;)
tenker jeg er den eneste som kan si det her i dag ja, hehe
Fin tiger-ryggplate til fin skuespiller;)
Ser ut til å bli kjempefin,
Eneste litt kjipe var at jeg likesågodt kjørte kniven inn i hånden min
mens jeg først var i gang...
Vi Holder på å lage Jungelboken på jobb,
nå har jeg lest det i avisen , så da regnes det vel som offisielt ?
Blir nok SUUPER fin.
I morgen skal jeg lage julekaker sammen med mine søte kolleger,
Vi pleier å være sammen på denne tiden og lage ett slag hver ( 5x oppskiften)
og på den måten får man syvslag i løpet av en hyggelig kveld.
superduperlurt.
Jeg skal lage Sarah Bernhard, som er døøøøøødsgode. namnam.


I morgen ( onsdag) er det forresten premiere på tvserien fra teateret mitt;)
Med Bjarte på rette staden på tv2.
se den da vel ;)
ha en fabelaktig kveld.


Ingen kommentarer: