lørdag 28. november 2009

snart advent

Da er første adventsøndagen rett rundt hjørnet.
Har vært en tur på Ikea i dag.
Jeg har pleid å binde krans av ekte gran til å ha på døren,
men da jeg oppdaget at ikea hadde en ganske fin plastgran til alternativ,
så tenkte jeg på hvor umåtelig lykkelig Renholdsdamen som vasker oppgangen her
ville blitt av å finne ut at hun ikke trenger å plukke opp hundre tusen grannåler
hver tirsdag i Desember...
ellers ble det som vanlig hvite kubbelys fra ikea.
Det har jeg hatt i den ene advenststaken min i seks syv år,
og har tenkt å fortsette med.
I går var jeg å så Hope - Breivik på Ricks
Fikk billett og det var bra,,
for hadde jeg brukt penger på den hadde jeg vært litt misfornøyd...
Forestillingen er bare sånn passe grei...
etterpå var det en tur på Wave som plutselig varte i syv timer;)
Men er i finfin form i dag, men har planer om å innta sofa,
Film, vin og sjokolade får følge med. namnam.
Men først er det middag.
Tenkte å lage
svinefilet med soltørkede tomater, basilikun og Mozzarella,
rullet inn i bacom og stekt;)
Disse skal få følge av fløtegratinerte poteter tror jeg ;)
skal se om jeg husker å ta bilde,
og komme tilbake med melding om smaken var god...
Inntil videre ; ha en deilig lørdagskveld...

Ingen kommentarer: