søndag 13. desember 2009

3 Søndag i advent,

3 søndag i advent og kos.

I dag har jeg vært en tur ute å kjøpt noen julegaver,
masse folk på sentrene her i Bergen når det er søndagsåpent.
Jeg tok en enkel løsning til tre tantebarn som er blitt tenåringer...
rett og slett gavekort på Åsane senter, da kan de selv kjøpe noe fint når salget starter,
kommer nok til å pakke det inn som noe mer spennende for jeg er egentlig tilhenger av
GAVER på Julaften.
Det som overrasker meg litt er at man må betale 10 kr for selve gavekortet,
jeg synes ikke dette er så mye penger,
men tenk alle de tusen kr Åsane senter tjener på dette totalt ?
At man faktisk må betale for å handel på butikkene deres, veldig veldig rart .
Og veldig veldig dårlig...

Nå skal det ses Tingeling på sofa sammen med "tantejente" og Bestevenninne;)
Vi har invistert i cola og smågodt.
Etterhvert blir det kanskje hjemmelaget pizza også, nam nam...
Ha en deilig kveld.

3 kommentarer:

Rosemary and thyme sa...

Gavekort er en kjekk gave å få!
Skulle ikke vært nødvendig å ta betaling for å kjøpe dem, nei.
Helt enig med deg!

Kos deg i sofaen!

Klem Tove

Birgitta sa...

Jag tycker absolut inte att de ska betalt för presentkort. Har aldrig upplevt det här i Sverige.
Vilka fina ljuslyktor du har.
Önskar dej en trevlig vecka.
Kram Birgitta

Anonym sa...

Saken er jo at de allerede tjener godt på gavekort.
Enten må de legge noen kroner ekstra til for å få brukt opp kortet.......ellers blir de liggende med 10-15 kroner på og går ut på dato.