fredag 11. desember 2009

True Blood, min nye desire...

Min nye greie er True blood,
egentlig så er ikke vampyrer helt min ting ,
men dette er mer enn bare det ;)
det er kjekke menn ;)
Se på disse superfine da;)
Papirdukker av min nyeste favoritt hobby,
Dødsbra!


JASON STACKHOUSE

Kjekkeste av alle er jo Jason

la meg sitere; hans fortrinn er at han har kropp som en gresk statue...

Hehe, jepp, jeg er sååå solgt.

Sam

Lafayette


Erik



Bill


Tara


Sookie


her er vidunderlinken der dere kan laste ned disse og leke med å kle av og på ;)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej... tassar in... ditt paket är på väg kommer nästa vecka. Ha en härlig adventshelg kram din vita vänn...

Hellig Lykke sa...

ja, ja, ja, ja....
Jeg digger serien...
Du har helt rett, det er noe mer enn bare vampyrer med denne serien...
Jeg har et innlegg med fine bilder
http://helliglykke.blogspot.com/2009/11/i-wanna-do-bad-things-to-you.html
Og jeg er enig, Jason Stackhouse er super hot....
Men Eric og Bill er også ganske snaxy.....
God helg