fredag 26. februar 2010

welcome to the thirties

I dag skal jeg på forsinket julebord ;)
Jippi.
Siden det bortimot er blitt mars før vi får hatt det er det heller kallt Årsfest.
Og på invitasjonen står det ;
Welcome to the thirties.
Gleder meg masse,
så har vi selvfølgelig festen der.
midt i hjertet på store Scene.
Denne dagen er det alle teaterets ansatte som går inn hoveddøren, etter at kveldens gjester har forlatt bygningen.
Vi blir tatt imot med velkomstdrink og allslags stas.
xxx
Deretter er det inn på hovedscenen der (går jeg utifra ) det er dekket langbord til alle 150.
det blir underholdning, god mat, god drikke, taler og fine kolleger.
Det blir sent på natt og sikkert mange festlige samtaler.
xxx
Jeg har ikke tenkt å kle meg helt 30 tall, men kanskje heller litt inspirert,
Litt sånn chanel inspirert,
Sorte klær( bukse )perler, fine sko, fin veske osv...
jeg har tenkt å få tid til å legge nye negler,
( tar litt tid å gjøre det selv... )
Og sminke meg forhåpentligvis litt thirties-ish.
Der ligger nok ett bittelite forventningspress på
kostyme avdelingen og Hår/ maske avdelingen ;)

Vi pleier å oppføre oss sånn noenlunde så la oss ikke håpe det blir noe bråk;)
etterhvert har jeg en tendens til å havne på nachspill
( forrige helg ble det hotell norge ) og tutle meg hjem på morgenkvisten...

Håper dere alle får en like fin lørdag som jeg har tenkt å ha ;)

1 kommentar:

Rosemary and thyme sa...

Vil ønske deg god fornøyelse ikveld!
Kos deg.
Klem Tove