lørdag 11. desember 2010

JULSWAPEN Vita Gavor


Skriv om vad ni gillar på eran blogg.


Lyder oppdraget fra karoleen på vita gavor, swapen som jeg er med i .
Javel ...
- here goes.

Jeg er kjempeglad i julen,
Jeg er kjempeglad i Vinteren , og snøen og alt det der,
så lenge den ikke varer halve året...


(Bilde er lånt fra en blogg jeg desverre ikke husker navnet på, men fin var den.
om du kjenner igjen bildet ditt kan jeg gjerne linke til deg ;)



Cutie-putie pepperkaker,
jeg liker å bake og lage mat. jeg liker også utsyr til å gjøre dette med ;)
x
Jeg bor i leilighet , men har fin veranda så der er plass til jul både inne og ute.
I dag har jeg laget granbar kranser til veranda og familie gravsteder.
de er enkle og grønne og pyntet med en sløyfe.
Rød.


Jeg liker nostalgisk og slitt og gammelt,
men er ikke glad i for mye snirkler og sånn...
Jeg er glad i New England stilen.
Jeg elsker fifties style , gjerne med en moderne vri,
som feks Anne Taintor sine produkter.


Jeg tror det framgår av bloggen min hvordan jeg er så jeg håper du finner noe som kan hjelpe deg , du som skal sende gave til meg.
Jeg kan jo også be alle dere andre som er med i SWAPEN om å legge ut på din blogg hva du liker for hun jeg skal sende til har ikke gjordt det ennå... ;)

Nå skal jeg stikke å kjøpe slagbenk.
Får den av farmor til bursdag og jul ;)
JIPPI.

1 kommentar:

designhund sa...

Takk for stemmen på boligblogg:-) Jeg skal love å sette en stemme på deg når jeg er innom neste gang.