lørdag 25. juli 2009

Jeg har for mange ting; SALG

Jeg har etterhvert kjøpt noen ting jeg ikke har bruk for,,,
er vel ett kjent fenomen for de fleste...
Tenkte kanskej noen av dere kan ha lyst på akkurat en av disse...
Brødboks Emalje.
Aldri brukt, jeg har faktisk av alle ting to, og trenger jo strengt tatt bare en.
har nylig sett at den mindre utgaven selges på nett for ca 700.-
denne er 30 cm høy, ca 30 bred.
Selges for 400 kr.


Gammelt medisinskap

Kjøpt på shabbychic-type butikkspeilet er helt, men hele skapet er som sagt sjarmerende slitt, har en hylle inni. ca 30 cm høyt, 24 bredt.

Selges for det jeg kjøpte det for 300kr.





Fine lampen som jeg innser at jeg aldri vil få brukt.

den har fortsatt esken på seg og på den står prislappen 899.-

den er gjennomsiktig plast og firkantet og superfin,

Selges 300.-

Google Koziol så kommer det nok opp bilder av denne med lys.

Superfin DIGER kandelaber
5 armet sølvfarget kandelaber,
som krever litt gulvplass, der den står nå kommer den ikke til sin rett.
Jeg bare elsker denne , men har rett og slett ikke plass til den.

Prismene og lysmansjettene kan skrus av.
høyde ca 110 cm
selges 600.-
hvis noen skulle ønske noe av dette, så kan det leveres hos deg hvis du bor rundt Bergen, ellers kan vel det meste sendes,
På mandag kjører jeg til Oslo via Lærdals-tunellen, med retur over Hardangervidden på fredag, kan også tas med på turen og overleveres ved nærmere avtale;)
Ha en flott dag

1 kommentar:

Monica sa...

utrolig mange skjønne og lekre ting, skulle gjerne hatt flere av tingene men vil ikke prioritere det akkuratt nå desverre. Blir nok raskt solgt uansett:) klem fra MOnica