søndag 5. juli 2009

Skal du til Paris??

Da har jeg ett kjempefint hotelltips til deg.
Jeg har bodd på dette hotellet for noen år siden,
da var det helt nytt , men regner med det er like fint ennå...
Noen som vet forresten ?


Hotellet heter
LE GENERAL
og trykker du på navnet kommer du til hjemmesiden .


Når man kommer inn døren dufter det av rosa og hvite liljer,
alle møbler er sååå fine og man får grønnt eple på hodeputen sin ;)
det er virkelig ett helt nydelig hotell , med kjempehyggelig personale.
God tur.

Ha en finfin søndag.

4 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Skal ikke til Paris, men kjempeflott hotell må jeg si !! :)

Smineset sa...

Ser ut som ett hotell som må testes ja.... Men det får bli til neste år ;-)

Stine sa...

Så vakkert! Jeg skal antakeligvis på tur til Paris med kjæresten i høst :) Virket ikke som det var så verst pris heller. Ligger det sentrumsnært?

Helen sa...

Heisann, bare et svar til kommentaren din på bloggen min. Du spurte hva Lilly Willy var, har nå lagt ut leken på min blogg. Kopier den gjerne, den er utrolig morsom. Og lykke til med stor feiring!