fredag 31. juli 2009

skuffelser og gleder.

Nydelig foto ; Skjalg Ekeland.
Da er jeg tilbake i deilige bergen,
her kan vi regn og vet hvordan man forholder seg til det...
I oslo pøste det ned og de stakkarene som var på konsert i går har min medlidenhet.
Konserten tirsdag var sånn passe,,, jepp, jeg er ærlig,
ikke noe vits å legge to fingre mellom.
Jeg hadde forventet meg mer, rett og slett,
Har vært på mange konserter, små og store ,
og denne var desverre ikke blandt de beste.
Lyden var dårlig, kommunikasjonen med publikum var dårlig
og jeg kommer på Madonna konsert for å høre madonna,
ikke eurythmics, britney osv som surret innimellom sangene..
jaja, nok om det, var nok verre for de som sto i går,,,
ellers var Oslo som vanlig superbra;)
masse gode venner, masse god mat, masse deilig drikke, herlig svømmebasseng, upåklagelige drinker osv..


Etter konserten tirsdag var vi på Emil og Samuel, ( taket på sten og strøm )
Merkelig sted,
man får servering dersom man er kjendis, enkelt og greit,
spiller ingen rolle at man har tenkt å bruke mye penger, niks , servitørene hadde ikke tid,
og det morsomste av alt var at de fikset EN drink om gangen...
Ikke mange glass , så is , så gin så tonic, neida,.,,,
ett og ett ,
ferdig drink en,
så drink to,
så drink tre,
haha, ler meg ihjel.

toalettene var fine da, eller iallfall vaskeområdet, fine hånduker i frotte med egen logo,

kanskje det gjør det hele verdt det ?? ingen drink , men frotte mellom fingrene ?
ha en flott fredag...

3 kommentarer:

Kalimera's blogg sa...

Heia, så synd at konserten ikke var som forventet - kjedelig!
Men velkommen hjem da.

P.S. Har en liten ting til deg på siden min. Ha en herlig helg.
Hilsen Helen

Åsa sa...

Ha ha ha! Fantastisk avslutning på innlegget dit, me like ;)

Helt enig i det du sier om konserten. Det var skuffende. Jeg syns anmelderne var snille da de gav henne firere... Kunne like godt vært så langt nede som i tre og to i forhold til hva man bør kunne forvente for over 800 kr billetten, og med et SÅ proft team bak det hele!

Men men, vi koste oss vi, men det var jo mest fordi vi var sammen med kjekke folk :)

Glad jeg ikke fikk bruk for ponchoen jeg fikk av deg. Ho ho ho. Og veldig glad jeg var på innekonsert på torsdagen.

Klem!

Anonym sa...

Jeg kan love deg en ting - det var vått på konserten på torsdag! Jeg var der! Hadde en følelse av at jeg stod i dusjen så våt som jeg ble!

Og jeg må si meg enig med deg, jeg ble skuffet over konserten. Jeg kom for å høre Madonna med både mye og gamle hits og ikke en kavalkade i hvor mye hun kan mikse og trikse med låtene sine.
Og hva er poenget med å kalle publikumet sitt for "mother fuckers" skjønner ikke jeg.
Følte meg litt snytt for en god musikk opplevelse. Vi gikk lenge før det var slutt, da orka jeg ikke mer og faktisk - så kjeda jeg meg!

Vel, ha en fin helg videre.

Klem Line.