tirsdag 15. april 2008

solen skinner og jeg er inne...



Har endelig fått tatt noen bilder... med mobilen ,
men det er iallfall bilder.


Idag skinner solen på leiligheten min , men jeg er inne under dynen for jeg er hjemme fra jobb...
tror jeg er i starten på en forkjølelse for jeg fryser noe helt vannvittig... buhu.


hadde egentlig lyst på en tur på Havna interiør på askøy for de skulle selge ut varer til femti prosent for å rydde butikken.. det lukter det kupp av...
men fikk meg et lite kupp i går da jeg var innom Fretex,
fant en søt kurv til piknik o.l.

Den er nok kjempefin bare som oppbevaring til vinflasker også.( det går fire i den )



- ganske spesiell egentlig.

Lurer på hva som er meningen å ha i de små rommene oppe...
den skal iallfall bli hvit og bilde kommer etterhvert...

Ha en vidundelig dag...

Ingen kommentarer: