onsdag 16. april 2008

urter må man ha...

- Av en eller annen grunn liker jeg ikke grønne planter...eller jo EFØY liker jeg men den er jo så dekorativ i seg selv.
Andre synes jeg bare ligner på gress og busker liksom...

Men urter derimot både smaker godt og er fine å se på.
For tiden bor det en Timian og en Basilikum i mitt kjøkkenvindu, -og de stor trives.
blir brukt en kvist her og et blad der, og basilikumen stakkars den blir mer og mer til pesto...
men kan vel hende det er akkurat hva alle basilikumer drømmer om å bli... hehe ikke vet jeg..

Er også i dag hjemme fra jobb men nå har jeg ikke lenger feber så kanskje jeg kan få gå en tur utendørs i ettermiddag... mulig tur til askøy, etter en kjapp tur i minibanken,, thi hi.

Forresten er jeg ganske fortvilet over at jeg ikke får den der
telle -hvor-mange-som-har-vært -inne på -siden greien til å virke... noen som har noen hjelpende tips ?
Mottas med takk
Ha en vidunderlig dag...

1 kommentar:

mette sa...

Velkommen i blogg-verden! Jeg er også ganske ny. Legger deg til på lista mi jeg :)