lørdag 19. april 2008

Vellykket Loppejakt...


Det blejammen meg kjøpt litt av hvert på loppis i dag.
Jeg fant en søt forskammel som faktiskbare trengtes å vaskes og trekkes om , og litt bortenfor stod det da passende nok en matcende stol. og hele herligheten ble min for åtti... ja åtti kr :-) Har trukket om fra grønn fløyel til lyseblå og hvite striper og nå står de og skinner i den ene kroken på altanen min :-)


Ellers ble det litt småting; et lite glass med lokk, plettlysestake og søt hvit skål til blomst eller godteri

Tretten stk nydelige julekuler i glass, jule treet mitt er vanligvis fullt av mormors gamlenorske flagg, pynt og litt diverse som jeg har kjøpt på loppemarked og fretex før , men dette var da helt sjeldent mange fine, hele på ett sted. Og den snille damen som jeg tilbød meg å kjøpe de alle for tohundre å femti av svarte likesågodt, vi sier to hundre :-)Helt til slutt er det skjønne Olivia fire år, i sin "nye " vidunderlig redselsfulle kjole. Jeg fant en rosa og en rød kjole som sikkert har vært en liten isprinsesse sin . De framkalte glitter i øynene på dette lille tantebarnet:-), men den røde ville hun ikke fotograferes i ; for som hun sa det selv: den mangler en arm... hehe den var sånn asymmetrisk med en stropp og en arm... men den vokser vel på henne etterhvert tenker jeg... hihi






3 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Gratulerer med nye, flotte og ike minst råbillige ervervelser. Skammelen likte jeg veldig godt. Lekker.

Lille bedårende Olivia var så skjønn i den rosa kjolen.

Loppis er utrolig gøy. Blandt mye "ræl" kan man finne seg de fineste skatter. Det er tid for loppis nå, i Trondheim vet jeg om 5-6 stykk denne helgen.

Ha en fortsatt fin helg.

Magdalena sa...

så heldig du var!! Var på Loppis eg også, på Skjold skole, skal legge ut bilder en annen dag! Lengter etter å få tak i bestemors-julekuler.... fantastisk heldig var du!!!

Anonym sa...

holllllaaaa. stilig side.