mandag 2. februar 2009

det ble rødt...

Lørdagens fest ble rødt på meg.
jeg hadde faktisk tenkt å gå med gullskoene,
hadde tilogmed brukt laaaaang tid
på å få verdens fineste tær med fransk manikyr på neglene,
men ombestemte meg i siste time, hihi
Det ble Røde Sko, Sort kjole, Rød hodepynt og Røde lepper.
Det ble sort Dior veske og fransk manikyr på neglene.¨
det ble krøller i håret, lange krøller.
Det ble tapas, dans, og masse øl.
Det ble forspill og nachspill og fest innimellom.
Det var ikke noe vanskelig å se hvem som hadde kysset på meg siden vedkommende plutselig hadde røde lepper han og..

Regner med at telleren tipper over 25000 i løpet av kvelden så da er dette absolutt siste sjangs til å være med i trekningen av en veske.

Hvis du ikke har skrevet deg på så gjør det på innlegget nr tre under dette.

Ha en feiende flott kveld.

5 kommentarer:

h.espe sa...

Wow - dette må ha vært litt av en fest!! Du så "smashing georges" ut!!! Liker en slik fest, der man kan "ta den helt ut"...

Ha en strålende flott uke!!

Klemmer fra Hildegunn

Bette sa...

Du var sikkert lekker!!!
Ha en super uke!

-Bette-

Helen sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min :0)

Ha en super uke du også..

Klem fra meg

Frk Mille sa...

Er helt enig du som er så god venn med symaskinen må holde deg til det. Så kan andre ta seg av heklinga.
Eller som jeg som skal nå over alt :)

Ønsker deg en fin uke!

Anonym sa...

Heisan!
Beklager jeg har lagt igjen 2 kommentarer under jubileumsinnlegget ditt!
Litt virre vapp...ikke for å snike meg til en ekstra sjanse ;)

Hei igjen..