fredag 13. februar 2009

unnskyld...


her sitter jeg med bortimot svart samvittighet, den er iallfall mørkegrå...
jeg har ikke DESVERRE IKKE fårr sendt mine skjønne jenter veskene.
jeg har plutselig fått så mye å gjøre samtidig.
fikk tilbud om en jobb , som var så pass bra betalt at jeg ikke kunne si nei, eneste problem; kort leveringsfrist.
ellers så har jeg hatt mine kolleger på middags-laging-
ca to ganger i Året samles vi hjemme hos en av oss med valgt tema og oppskrifter,
så skal vi lage nøyaktig etter oppskriftene,


Denne gangen var det småretter / finger mat , og vi ble grisemette ( som alltid )

masse masse deilig mat,

Fyllt sjampinjong, avokado-roquefort-puffs, minipaier,bacondaler,kalveog mozzarellaboller ( min absolutte favoritt blandt retterne ) osv osv,,,

Jeg lagde sushio, nam nam-.

Håperdu får en feiende flott helg.

4 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

nam nam... så mye godt... flott måte å smales på:)

Bette sa...

Mmmmmmmm,det så godt ut!!! Tapas er min favoritt mat! Skal til Bacelona i april,og gleder meg som bare det til den gode maten!!!
Og du,ikke tenk på det med vesken!!! Send når du får tid;o)
Ha en fin lørdag!

-Bette-

ENGEL sa...

mmmmmmmmmm!nam nam!!!!ha en super helg!

Anitas hus sa...

Heisann!
Takk for koselig hilsen, ja det er en tibetansk spaniel jeg har;)

Her var det mye godt på bordet. Jeg elsker fingermat, nam nam.

Ha en fortsatt fin helg!
Klemmer:)