lørdag 7. februar 2009

snø ute, sommermimring inne...

Crown towers på kveldstid.
Utenfor vinduene mine er det full vinter,
det er i utgangspunktet ikke noe gale med det,
Faktisk så liker jeg, for ikke å si kanskej elsker, både vinter øg snø,
men akkurat i dag ville jeg vært i Australia.
for åtte år siden levde jeg livets glade dager en hel sommer i SURFERS PARADICE
Gold Coast , Australia
jeg hadde ganske så uventet fått igjen nesten 20 000 på skatten og da ble det kjapt kjøpt flybillett for tolv av de...

jeg har en venninne som bodde der og hun bodde faktisk på hotell, hele tiden.

Digg, hihi


det er et typisk sted for norske og svenske studenter ,

med høy partyfaktor, kjekke surfegutter, og masse restauranter og hoteller.

Hotellet CROWN TOWERS hadde egen strand inni hagen sin.
kjempekjekt,dersom man bare ville bade litt og ikke "orket" å gå hele fem min for å komme til den stooore stranden...

Dersom du skal down under anbefaler jeg hjertens gjerne både stedet og hotellet.
ha en finfin helg.

2 kommentarer:

Memories sa...

Koselig blogg du har, bestandig morsomt å oppdage nye blogger:)
Min drøm er å få reise til Australia, har desverre ikke fått oppfylt den drømmen enda. Så kjempefint ut på bildene. Heldige du som har fått oppleve Australia:)

Ha ei super helg:)

umulie sa...

Herlega OZ! Jeg har bodd der et år! Vel og merke i Sydney, men jeg feiret jul i Surfers. Lengter tilbake, har vært der engang etterpå. Nå må bare barna bli litt større så de får litt glede av det!
Ønsker deg en fortsatt fin søndag!