tirsdag 17. februar 2009

dunk dunk..

Inni munnen min dunker det.
jeg har vært hos tannlegen i dag og trukkket en visdomstann.
Nå skal det sies at denne gangen var det egentlig piece of cake.
Det tok ca ti min eller noe sånn.
Imotsetning til forrige gang da tannlegen faktisk holdt på i ca halvannen time!!!
verste jeg har vært med på,
fikk tilogmed betennelse...
da jeg kom hjem sovnet jeg på sofaen, men hadde tatt smertestillende først
( fikkgode råd av søte Signe)
så det går forsåvidt greit.
Nå snør det igjen i Bergen, og jeg som er klar for vår da...
bilder over er litt vårlig,
skjønn prikkete mugge fikk jeg av Min venninne Cathrine , hennes kjekke mann Scott og deres supersøte Sindre, til jul,
er den ikke nydelig ?

10 kommentarer:

h.espe sa...

Uff da, tannlegebesøk kan ofte ofte være smertefulle og definetivt dyre...
Har faktisk jobbet 10 år hos tannlege før jeg begynte i jobben jeg har nå, så dette vet jeg litt om...

Ha en så fin dag som mulig videre!

Klem

Jill sa...

Tro meg, jeg VET hvordan du har nå!
Jeg trakk visdomstann i september, (det ble behørig blogget om) fikk komplikasjoner både i tannlegestolen og etterpå i form av betennelse i kjevebeinet :-0
Paracet og Ibux i kombinasjon er bra smertestillende (begge to samtiodig altså).
Sliter litt med de awardene jeg oxo, nesten litt sånn som kjedebrev du aldri blir kvitt...
Men det sier jeg ikke høyt, bare visker det til deg her inne...hysj...
:-)
Riktig god bedring!!!!

Cathrine sa...

den var nydelig den muggen! kjempefin!
god bedring med tannen din!

Jannicke sa...

Så nydelig bilde!! Alt harmonerte så fint sammen! Likte muggen kjempegodt!
Godt tanntrekkingen er overstått!!

Crinoline sa...

Fikk litt sommerstemning av det nydelige bildet ditt. Håper at smertene gir seg snart.

Lykken bak døra sa...

Dunking i munnen er sjelden godt! Får tro det går greit over :)

Flott mugge :)

Linda sa...

Visdomstenner er noe herk!
Herlig vårstemning med løkblomster og roser!

Mitt Hvite Skattkammer sa...

argh, tannelegen synes ikke jeg noe særlig om heller ... var nett og trakk en jeksel selv jeg og det var ikke noe hyggelig nei ...

Jill sa...

Hei igjen ;-)
Var det deg det var bilde av i dag i BT, ifb med 100 års jubileet og Octavia Sperati??
Vanvittig kult navn forresten :-)
Eller ligger du fortsatt med vondere enn vondest?

Anna Lisa sa...

Nydelig vakkert bilde. Fikk deilig vårfølelse.
Huff, det er ikkje altid like godt å besøke tannlegen.
Håpa du er bra igjen
ha en flott mandag
Klem