tirsdag 3. februar 2009

trekningen gjennomført.

Da er trekningen offisielt gjennomført.
mange hadde lagt igjen kjempehyggelige innlegg.
Tusen takk
Fra hjertet.
en morsom ting er at de to som faktisk vant hadde begge to lapper oppi muggen min.
( Svenske-link til konkurransen.)

ENGEL

http://heidno.blogspot.com/

BETTE

http://betteslykke.blogspot.com/

Hurra for dere.

dessuten hadde jeg bestemt meg for å gi en veske til en som er litt spesiell for meg

http://mette-maja.blogspot.com/

Var den aller første ( utenom meg selv og en venninne ) som kommenterte innlegg her hos meg, jeg ble så glad for at det gikk an å se at noen andre hadde vært inne å sett på bloggen min. det er viktig å ønske nye velkommen og jeg vil takke deg på denne måten.

Håper du stadig synes bloggen min er kjekk.

Så dere tre send meg adressen deres på mail ; litherem@online.no så skal dere nok få pakke i posten.

5 kommentarer:

Bette sa...

Johooooo!!! Så glad jeg ble nå!!!
Har en liten prinsesse med feber og omgangsyke,så disse to siste dagene og netter har vært ganske slitsomme.... Også ser jeg at jeg var en av vinnerne,og det gjorde dagen min SÅ mye bedre!!!! TUSEN HJERTELIG TAKK!!!!

God klem fra Bette!!!

ENGEL sa...

huhurra §§;)))))
nå ble jeg glaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!trallallalallala!!!!har sendt underbare deg en mail!si ifra om du ikke fikk den!!!!!klæm å 10000 takk!!!!!

h.espe sa...

Jepp - bloggen din er fortsatt kjekk!! Veska var jo så skjønn, så heldige er de tre som mottar en slik fra deg - Gratulerer!!!!

Ha en finfin kveld videre!

Klemmer fra meg

mette sa...

Næmmen, ååå! Så glad jeg ble, og nesten litt rørt! Så utrolig omtenksomt av deg :) Du har helt rett - det er viktig å ønske hverandre velkommen!

Tusen hjertelig takk!
Ha en fin kveld. Klem

Karna sa...

Så flotte vesker!

Tusen takk for at du tipset meg om linken....skulle jo ha sjekket selv...

Nå var det plutselig slutt på våren, åhhh og jeg som har utsatt å grave frem septikken for tømming, det er ikke noe kjekk jobb i kulde og snø.....bbbrrr...