tirsdag 24. februar 2009

TINA!!!!

6 Mars reiser jeg (igjen , hihi ) til LONDON
jeg bare elsker London, eller England generelt
og synes det er såååååååå kjekt å reise dit.
Selve hovedattraksjonen på turen er damen under.
Vi skal på konsert i Greenwitch og se henne vrikke løs.

hun er bare helt rå og jeg gleder meg sååå.
( jeg bare elsker konsert også,, hehe)
Noe annet jeg er veldig begeistret for er
Union Jack,
det kan brukes til utrolig mye bra,
dette kan jeg lage et innlegg påen annen dag,
men tenkte jeg måtte vise dere denne skjønne puten her.
Den er googlet og jeg husker ikke hvorjeg snappet den.. desverre...


have a nice one...
I'm going to Wisteria Lane...






5 kommentarer:

Sologbolig sa...

Ja London og England er topp. Eg drar til London rett før påske og gleder meg kjempemye. Blir spennende å høre åssen du har hatt det. Ha ein fin kveld

Therese sa...

Ooohhh, steike for en tur dette blir. Shopping og konsert, najs. Håper dere får en knallfin tur :)

moa sa...

lucky you...london - tina turner...
Gooood tur!

moa

My home is my Castle sa...

Å du din heldiggris ;)
Tina er an av mine store favoritter og jeg skulle gjerne vært på konsert med henne :))
Blir helt sikkert helt topp !!!

Klem,Kari

Lykken bak døra sa...

HA en good tur :) :)