søndag 8. februar 2009

I forbindelse med gavealongen som denne gang har tema KJØKKEN
tenkte jeg å vise fram detaljer fra mitt kjøkken.
Jeg pusset opp kjøkkenet mitt for ca 1.5år siden
og er bare superduper fornøyd.
det er hvitt ståt kjøkken fra ikea,


og en hel masse stæsj.

Jeg er litt som en skjære,
glad i alt som glitrer, hehe
ellers har jeg en tydelig forkjærlighet for ting i femtitallsstil,
men for å ikke gjøre innlegget til verdens lengste så tenkte jeg å lage ett nytt ett med bilder av prikker og farger og all slags herligheter.


Emalje synes jeg er en vidunderlig oppfinnelse.
det er jo bare råfint, gjør ikke noe om den er slitt og avskallet..

jeg har hundremillioner ting som jeg har stappet i kofferten på diverse utenlands reiser,
som feks disse fine krukkene som jeg kjøpte for "en slikk og ingenting " på et hagesenter ( av alle ting ) i Nederland.
Tror dere ikke forresten at jeg klarte å glemme min fine eføy på altanen i natt ?
den skulle få lufte seg litt tenkte jeg i går formiddag,
jada,luftet seg fikk den... den var stivfrossen da jeg plutselig oppdaget det i dag..,
stakkars er 8 minus her hos meg.
og for å si det sånn: slett ikke eføy vær.
Håper den klarer seg...


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, fin blogg! Denne må jeg se mer av! Klikket meg videre fra en annen blogg der du skrev om jukseliftgardiner.. jo enklere dess bedre!