lørdag 28. februar 2009

TK MAXX

På fredag ( 6 mars ) reiser jeg til London.
gleder meg masse.
en av stedene jeg skal vise kusinen min er
TK-maxx.
jeg har en søt venninne som bor i Derby og da hun tok meg med til denne butikken der så tenkte jeg at ja, : her ryker det litt penger...
de kjøper inn rest lager at masse forskjellige merker og selger videre BILLIG
jeg har kjøpt Fendi briller til tre-fire hundre kr. er det mulig ??
butikken som ligger i Hammersmith er stor og har også egen interiør avdeling
med masse fint og til ca 70% avslag.
me like.
man tar banen til Hammersmith og går opp og så er det fem min å gå til butikken,
Ikke noe vanskelig å finne fram , og så er det jo greit å komme seg av oxfordstreet også...
mye billigere med alt hvis man ikke er akkurat der alle andre turister er.
her er kart.

7 kommentarer:

Sologbolig sa...

Akkurat et sont tips som eg hadde bruk for. Takk skal du ha. Vi drar til London rett før påske og eg gleder meg allerede. Oppdager du noe spennende nå når du er der, please tell me ! Ha ei fin helg !

Crinoline sa...

Ønsker deg en god tur til London. Og så ser jeg at signaturen er på plass,flott.

PillePalle sa...

Hei!

Så koselig med kommentar inne hos meg! Tusen takk!
Du reiser til London, heldige du! Har aldri vært der, men i det minste skal jeg til München neste uke :)
Har allerede laget en "shoppingfinder", hihi!

Hilsen fra Pillepalle

Synnøve sa...

Så heldig du er som skal til London. Den butikken må være bra spennende og besøke.

Tina Turner har jeg hatt lyst til og se live.

Ha en fin fin tur:))

NUSSE sa...

Å nå fikk jeg veldig lyst til å bli med deg på tuuuur! Høres veldig fristende ut å ta en tur innom der ja :-)

Lykken bak døra sa...

Herlig da! Ha en flott tur til London :) Og lykke til med skattejakten!

Anonym sa...

Interessanter Beitrag