mandag 23. februar 2009

Jippi endelig sendt!!!

Tadadada!!!
Da kan jeg med stolthet og ikke så rent lite flau mine bedyre at
jeg har endelig fått sendt Veskene til
Bette, Engel og Mette-Maja.
sorry jenter , men nå er de altså i posten...
I helgen har jeg vært på hyttetur med noen aldeles herlige venninner,
masse latter, litt mat, myyye drikke , litt boblebad
og litt båtkjøring i noe som kan kalles stiv kuling tror jeg...
Har vært på narvesen og kjøpt ett par blader ,
for der er alle utenlandske blader på 25 % , og det liker vi...
om bare enogenhalv uke reiser jeg til LONDON.
Jeg bare ELSKER london.
skal lage innlegg i morgen ( eller i overmorgen...) om hva jeg skal der...
ha en finfin uke.

6 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Ah, krokus... Sukk!
Så jeg etter her i helga, men fant ikke. Må ta meg en tur en annen dag, for nå ble jeg enda mer klar for en bunt :)

Du, awardinnlegget ditt...
SUPERT! Vi er maaaange som føler og mener det samme, men dessverre ikke alle som klarer å si ifra. Husker den første jeg fikk jeg. Følte det nesten som å få kongens fortjenestemedalje. ;) Du vet!

Følte jeg mistet noen lesere etter jeg sa fra selv, men det tåler jeg for det var ett virkelig pes!
Høres jo fælt ut uansett hvordan en sier fra.. hahaha!

Uansett, ha en kanonfin tur til London! Misunnelig ja!

Varm klem!

Anonym sa...

Nydelig blomterpotte og oppsats!!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Har de sånn -25% kampanje over hele landet mon tro? Da skal hvertfall jeg løpe og kjøpe.

Hilsen en uhelbredelig magasinoman.

ENGEL sa...

å1gleder meg til å hente post!!!!

Cathrine sa...

hørtes kjempekoselig ut den hytteturen! den blomsteroppsatsen din var nydelig, fikk lyst å lage slik selv... nå er jeg spendt på hva du skal i london;) du må uansett kose deg:)

Jill sa...

Så godt å ha deg tilbake!
Nydelig "potte" du hadde krokusen oppi :-)
Var på Fretex i helgen og kjøpte et gamelt Egersund-sausenebb til blomster og annet.
Nå er det snart vinterferie og tur til fjells, så jeg tror blomstene får vente litt...
KOS deg i London!!!