søndag 25. oktober 2009

Brann....

I går var jeg hos en Venninne og drakk noen øl før vi skulle på byen.
Vi oppdaget at det begynnte å brenne i en idrettshall like nedenfor henne, og ringte og varslet brannvesenet,
Noen andre hadde også ringt, og ett par minutter etterpå sto det fem store brannbiler i gaten,
noe som innebærer maaaaaaaange brannmenn.

De som kjenner meg eller har lest bloggen en stund har kanskje fått med seg at
jeg er over middels intressert i brannmenn.


Jeg synes ikke det finnes noe kjekkere i hele verden er en brannmann i uniform.
Jeg kjenner faktisk han som må være Norges kjekkeste Brannmann,
men valgte å heller legge ut illustrasjonsbilder fra google.
Ikke sikkert konen hans hadde syns det var kjempefestlig med sin mann på nett i uniform;)



Iallfall,
brannen utviklet seg til å bli en storbrann,
men siden dette var en idrettshall og ikke ett bolighus,
var der jo heldigvis ingen mennesker der.


Min kamerat her Kjekkekjekk Firefighter var på jobb
og deltok i slukningsarbeidet i dag tidlig,
Hadde det ikke vært for att vi trodde det hele var over
da vi kom oss hjem fra Wave i tre fire tiden
hadde vi vel muligens svippet innom med både
Kaffe , cola og utringning.
Hurra For Norges Kjekke , flinke og Utrolig vikige Brannmenn,
Dere er fantastiske.

6 kommentarer:

Siv Janne sa...

Heisann! Jeg skjønner godt at du liker brannmenn ;) Min samboer er brannmann, he,he... Godt at det ordnet seg med den idrettshallen.. Forøvrig var det fine eksemplar av brannmenn du hadde funnet bilder av...
Klem Siv Janne :)

Hellig Lykke sa...

hi hi... helt enig med deg.
Jeg kjenner to brannmenn, begge en heftig utgave av arten. Begge er dessverre gift, men det er jo jammen jeg også hehe....
Hadde ikke sagt nei takk til noen av byens eksemplar på et slikt bilde som du har først her...
Klem fra Hege

Vår lille hage sa...

Jeg digger også brannmenn, er nemlig gift med en ! Tihi........

Anne sa...

Dramatikk i kvardagen altså!
Brannmenn er flotte ja;)
Ha ein herleg søndagskveld!

Bette sa...

Skal vise dette innlegget til min stebror....han skal bli brannmann! Kanskje det er pga av sånne som deg at han vil bli det????? Hmmmmm;o)
Men de er jo kjekke da! Må jo si at det at de setter sitt eget liv i fare for å redde andres,er jo ganske tiltrekkende!
Har forresten trent masse i Landåshallen,så syns det var trist å lese at den var brent,og at brannen er påsatt!

Klem fra en gammel Landås-jente;o)

MEI sa...

Når jeg var liten syntes jeg at brannmenn var det beste i verden!

Maren 11, snart 12år