fredag 2. oktober 2009

NYE SKO !!! jippi


I går var jeg innom SEKS sportsbutikker og fire skobutikker for å finne nye sko.
Jeg var jo mildt sagt drittlei mine hvite shox,
men fant jeg noen jeg ville ha ?? NIKS.
Dersor Gikk jeg i lunsjen til
STEVE PERRYMAN
som har det beste utvalget i byen på sneakers,
og kom tilbake en halvtime etter glad og fornøyd med to nye par ;)
De med rødt på tok jeg sporenstreks på og trallet ut døren da jeg gikk på lager for å finne kostymer til de kjekke skuespillerne som skal være konferansierer i morgen på
STAGEDIVING PÅ DNS
åpent for alle,
Kom i kostyme og du kommer GRATIS inn,
for alle andre koster det hunder kr.

Jeg vet iallfall at du kan komme til å treffe både
Zorro,
Phantom of the Opera
og noen snertne serveringsdamer der;)
Ha en DEILIG helg.

2 kommentarer:

Bette sa...

Slitan med nye sko!!! De så gode ut!
Ha en fortreffelig helg! Her har influensaen kommet på besøk,så jeg blir nok sengeliggende hele helgen......ikke gøy...

Klem fra meg:o)

Vår lille hage sa...

Tøffe sko ! Ha en nydelig helg !