onsdag 28. oktober 2009

Siste Loppelørdag ?

Bildet er googlet,
husker ikke hvem sitt desverre, men er jo en kjempefin ide ;)
Gleder meg til helgen jeg ;)
Da er det såvidt jeg vet siste loppis helgen her i Bergens kretsene.
kanskje man kan finne en liten skatt eller to ?
skal iallfall ta en tur innom.
Lørdag kveld er det åpningsfest på Riviera Maison,
Festen skal være på Jacob Aall på Xhibition,
og det passer meg utmerket for der liker jeg meg godt;)
Gleder meg kjempemasse,
etterpå skal jeg i bursdagsselskap til en kamerat.
I morgen skal jeg en tur på Oleanna utsalget,
sjansgsen er vel ganske stor for at jeg kommer ut igjen med en ting eller to...
20% viljestyrke 80 % kjøpegal....
men i dag skal jeg prøve å få ryddet litt,
, kjeeeedelig,

Du får iallfall ha en fin kveld.

10 kommentarer:

Anne sa...

Eg og skal ta meg ein loppetur på laurdag! Gler meg:) skal ikkje late som om eg ikkje er misunneleg på Riviera Maison-opninga ein gong;)
Ha ein herleg kveld!

Villa von Krogh sa...

Jeg skal gå bananas håper jeg. :)

Fortsatt god uke! Klem Anine

Bette sa...

For et kult bord!
Som jeg gleder masse til lørdag!!! Ta tak i meg hvis du ser meg;o)

Ha en deilig onsdagskveld!

Klem,klem

MEI sa...

Jeg er enig i at det er kjedelig å rydde.

Bette sa...

Hahahaha! Sjarmerende brisen heter det;o)
Vi sees på lørdag!

MariMaja sa...

Loppis i Bergen til helgen....HVOR?

Silver Sparkels sa...

Jeg vil også bo en plass hvor det er masse loppemarked.hehe. Her er vi heldig om vi har engang i året.. Jaja. Utrolig kult kofført bord, en sånn kofført skal jeg klare å få tak i selv uten loppis;) Har jo faktisk freetex, utrolig nok:D

MariMaja sa...

Supert, takk for tips!

Therese Dorthea sa...

Eg gler meg til åpningsfesten :) Det trur eg vert bra! :)

God natt:)

Lykkeliten sa...

Lykke til med loppefangst i helgen.
Nå er huset mitt snart ferdigvasket, med rent sengetøy og nye lys på bordene. Ja, nå kan det bli en god helg selv om jeg må jobbe ekstra både lørdag og søndag!

Klem fra lykkeliten