torsdag 1. oktober 2009

Shox meg her og Shox meg i søpla...

Jeg har verdens vondeste ben.
Mine hvite shox er ikke noe gode å gå med ,
Er alle dere andre shoxeiere strålende fornøyd med deres ?
Hvorfor lager ikke NIKE skoene i Skinn ?
og da mener jeg ikke "SKINN " også kjent inni skoen som "other material.,,"
Jeg mener det er en SPORTSKO???
Skal man ha føttene inni plastikk? sikkert veldig bra , eller nei vent litt , sikkert ekstremt uhygienisk og illeluktende...
og kan ikke skjønne hvorfor ialle dager de skal koste 1500 kr når de er laget av billig dritt.
PUH!
Jepp.
Mine er herved kastet.
Har du shox ? Er du fornøyd ?

4 kommentarer:

Karna sa...

Er ikke lett å finne rette sko, jeg har gitt bort to par nyinkjøpte sko i løpet at sommeren, vil også ha gode sko!

Ha en fin helg!

Anne sa...

Huff eg slit sånn med å finne gode OG fine sko! Det er ikkje enkelt det;)
Ha ei herleg helg, søte!

Jill sa...

Jeg er superduper fornøyd med mine Shox! Den utskjelte shoxman.com selger shox i skinn, men noen er ikke fornøyd med kvaliteten der og sier det er fake. Karna har nettopp fått sine shox derfra og sier hun er fornøyd med dem og at de ser ekte ut...?
Men jeg ville nok ha prøvet dem i butikken først.
Riktig god helg til deg!!!!

Tone sa...

Jeg har ikke Shox, men begge søstrene mine har det, og de er kjempefornøyd.. Så kjipt at dine er så dårlige!