søndag 18. oktober 2009

Rolig søndag morgen...


Superdeilig rolig søndag morgen .

Holder på å steke bagels i ovnen og skal lage meg kakao.
Nam nam.
Finne noe kos å se på tv eller freetv på pc.
Har ingen planer i dag , men kanskje jeg tar en sveiv innom loppis
for å se om det har dukket opp en ny skatt kanskje...
Noen andre som har kjøpt noe fint på loppemarked i helgen ?
Legg gjerne igjen en kommentar så kommer jeg innom og ser på kuppene;)

Dersom du vil være med å feire

over 50.000 besøkende

kan du kommentere på innlegget under.

7 kommentarer:

Christine sa...

Så kommentaren din hos meg, og tenkte jeg skulle titte innom deg ;o) Var så rart å lese innlegget ditt - for det var akkurat sånn min søndagsmorgen var! Bagels, stor kopp med te, et interiørblad og sofakos under teppet... Var på loppis igår og fikk tak i noen nye skatter, bilder kommer senere i uken - først skal jeg vise noen av funnene fra Praha! Og apropos Praha, så må du dra dit en gang! Det er en vakker by som har mye å by på.... Også er det billig mat og vin, og flybilletter dit er også billige.
Ønsker deg en deilig og rolig søndag!

Klem Christine / dethvitehuset

Vår lille hage sa...

Hei ! Jeg sitter også her og drikker kakao ! Ha en fin søndag videre !

Bette sa...

He-he,ja det var visst Dronningen av Saba som hadde sovet i den..... Helt syk pris!

Ja,jeg skal på åpningsfesten til RM:o)Du og?? Gleder meg masse! Skulle gjerne vunnet i Lotto før åpningen....

Ha en deilig søndag!

Nostalgia sa...

Hei kjære du :-)

Idag ble det besøk på Steinerskolens loppis og var førstemann i køen :-) Lite folk var der også. Var ikke på Minde, men dro opp på Smørås der jeg var igår, og kom tomhendt ut...

Neste helg er det nye muligheter :-)

god søndag til deg !
Klem, Nostalgia

Kos og kaos sa...

Gratulerer så mye med over 50.000 besøkende. Det er stort!
Ha en finfin dag

Klem, Katrine

Frk Ligaard sa...

Gratuelre så mye med fantastiske lesertall. Tenk bare igjennom hvor mange 50 000 er... Jeg er helt fersk blogger med usle 126 lesere.. Joho, only 49 874 to go...

hjem hos linda sa...

Klart jeg vil være med ...
Ønsker deg en kjempe koselig helg!!
Klæm Linda