søndag 4. oktober 2009

Lørdagen forsvant gitt.

God morgen ladies;)
lørdagen forsvant i løpet av ikke mindre enn ti episoder av weeds;)
hehe, da jeg først var i gang så jeg likesågodt hele sesong fem .
innimellom lagde jeg litt foccaciabrød, la scampi i marinade,
lagde aioli, og litt annet godt,
og plutselig var det tid for middag med en venninne, forspill og fest på teateret.
det var maskerade, og jeg hadde pusekatt maske;)
det ble en lang natt , og sliten liten katt,
men nå er jeg da faktisk våken og i fin form ;)
Her kommer svarene på utfordringen fra ANNE ;)
1. Skriv tre ting du hugsar som om det var i går:
-imigrasjonsmyndighetsamtalen på vei inn i Australia,
jeg snakket med en immigrasjonsmann i nesten to timer om løst og fast,
jeg var nok en stikkprøve på ulovlige immigranter( og jeg som bare var vanlig turist),
og måtte fortelle om skoler jeg har gått på , hva jeg jobbet med, hvem jeg skulle besøke, hva de jobbet med , adresse telefonnymmer, relasjoner, hvor jeg hadde vært og skulle etterpå OSV...
-Da jeg traff VERDENS KJEKKESTE MANN;) Christian slater,
her snakker vi HØY puls.
-min mor sin stemme og lukt, hun døde i 1990, men plutselig kjenner jeg lukten av henne, og stemmen hennes er helt klar inni hodet mitt.
2. Skriv tre ting som du mislikar:
-Sjalusi, mye, mye ondt bunner i denne egenskapen.
- mennesker uten egne meninger, de er slitsomme å forholde seg til .
- leverpostei, hmm, er det lov? jeg kan iallfall virkelig ikke fordra leverpostei.
3. Skriv tre ting du likar:
-Brannmenn, HOT !
- vennene mine og familien min
-Peoner,nesten ingenting er vakrere.
4. Skriv tre bloggar du besøker dagleg:
- Nib, samlesiden til Norske interiørblogger, der kommer jeg videre til hundrevis av nydelige , fine , inspirerende, og morsomme blogger.
-Ellers varierer det,men er avogtil innom
og maaange fler...
5. Skriv tre songar du høyrer på for tida:
6. Skriv kva 3 tv-program du følgjer med på:
-He he, som beskrevet ovenfor Weeds, verdens vittigste serie.
Svart humor på sitt beste.
-Skal vi danse, på jobben har vi veddet vin om hvem som vinner,
dersom den godeste Halvard Flatland
har beina med seg gjennom hele greien kommer det åtte flasker vin min vei ;)
-jeg har sett hver eneste episode av Beverly Hills 90210 som gikk før, og nå er det en oppfølger serie som er neste generasjon liksom, 90210 heter den og den ser jeg på her.
(som er en suuper side, trenger ikke vente på at ting skal lastes ned, så det var der jeg såalle weeds episodene og ;), Jeg bare elsker den siden.)
7. Skriv tre vener som du vil sende utfordringa vidare til:
jeg synes det er litt vanskelig å velge og gir den sammen med ett smil
til de som måtte ville ha den ;)
Gi meg beskjed om jeg skal komme å lese svar da;)

7 kommentarer:

Josefine sa...

Halloen!

For en fargerik og frisk blogg du har:) Fatet fant jeg på loppis i Bergen forrige helg...Ikke særlig innbydende der det lå, helt svart faktisk. Men med litt puss...ble det en ny skatt:)

Ha en fin søndag !

Lill sa...

takk for koselige kommentarer på bolggen min.Flott blogg du har:)nydelig bilde me like krukker med bånd:)Følger gjerne me bloggen dinden virker spennende:)ha en flott søndag.klem

Hellig Lykke sa...

Christian Slater du.... Heldigrisen!!
Min kollega var på maskeraden i går på teateret og jeg leste på nettet om det...
Kunne godt tenke meg å oppleve det :-)
GOd søndag!!

Landcharm sa...

Ikke rart at din dag gikk fort i går, du er jammen effektiv og klarer tydelig flere ting på en gang...

Bette sa...

Ja,han er en snill mann,og faktisk en skikkelig kjekkas og;o) He-he!
Høres ut som om du hadde en gøy lørdag i går!

Kos deg videre,og ha en super uke!

Klem fra meg:)

mistin sa...

Takk for besøk på bloggen min.
Et lite tre kan du ha på verandaen også. Feste litt lys til jul så blir det så fint!
Legger meg til som følger på bloggen din jeg;)

mistin

Karna sa...

Ikke så mye annet å ta seg til med slike regnfulle helger som har vært...Håper du koste deg på maskeradeball, høres kjekt ut!